środa, 24 września 2014

Recenzja. - Puder do włosów :)


Hej Ludziki :)
Długo mnie nie było, wiem. Złożyło się na to kilka spraw, wyjaśnię Wam to w następnym poście bo dziś mało czasu :)

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją pudru do stylizacji włosów Got2b.
Mam go już dość długo. Oczywiście kiedy był nowością, to po prostu NIE MOGŁAM go nie kupić. Mam krótkie (trochę za ramiona), cienkie włosy. Chciałam znaleźć produkt który je uniesie ( bez tapirowania), ale też sprawi że nie będę musiała ich myć następnego dnia (jak to się dzieję przy wszelkiego rodzaju piankach, lakierach itd.)
PRODUKT DZIAŁA ! 
Dodał moim włosom dużej objętości. Działanie może nie jest jakoś spektakularnie długie, ale produkt jest bardzo wydajny więc efekt można w ciągu dnia poprawić. Kolejnym plusem jest to, że przedłuża świeżość włosów ( trochę jak suchy szampon).  Jeśłi chodzi o zachowanie się produktu na włosach, to ja nie mam z tym żadnego problemu, z łatwością wciera się we włosy i go nie widać. Jednak kiedy próbowałą go użyć moja mama ( włosy prawie czarne), niestety było widać że ma "coś" na włosach. Po nałożeniu tego produktu, włosy robią się matowe. Puder po prostu zlepia nasze włosy. Moich włosów nie plącze, aczkolwiek na dłuższych włosach już jest problem.

W skrócie:

+ Zwiększa objętość włosów
+ Łatwe zastosowanie
+ Dobra cena
+ Jest bardzo wydajny
+ Przedłuża świeżość włosów
+ Przy włosach jasnych nie jest widoczny

- Skleja włosy
- Włosy są matowe
- Długie włosy trudno rozczesać
- Na ciemnych włosach jest bardzo widoczny ( Zależy chyba od budowy konkretnego włosa )

Cena: ok 19 zł
Pojemność: 10 g
Ocena: 6/10
Czy kupię ponownie : Pewnie tak :)

Wiem że ten produkt ma swoich zwolennieków jak i przeciwników, jednak na moich włosach się w miarę dobrze sprawdza i będę go stosowała dalej. A wy do której grupy się zaliczacie ? Lubicie ten produkt ? A może polecacie jakiś inny ?

xoxo:*
SM :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz