wtorek, 21 października 2014

Recenzja - Plastry do depilacji twarzy.


Hej Ludziki !

Dziś przychodzę do Was z recenzją plastrów do depilacji twarzy.
A więc próbowałam plastrów z wielu firm m.in. : Veet, Vipera, Tanita, ale najbardziej przypadły mi do gustu plastry Joanna Sensual. 
 W opakowaniu dostajemy 6 x 2 plastry + oliwkę łagodzącą. Za cenę ok 8 zł

Wosk radzi sobie ze wszystkimi włoskami od razu, rzadko kiedy zdarza mi się robić jakieś poprawki. Używam ich do depilacji wąsika. Do jednego zabiegu wystarcza mi 1 plasterek. Później mam spokój na 3 tygodnie. Więc opakowanie starcza mi na naprawdę długi okres. Oliwka która jest dołączona dobrze usuwa resztki wosku. Czy łagodzi ? Nie powiedziałabym, no ale jak wiadomo trzeba cierpiec dla urody :)


W skrócie: 
+ wydajność
+ dostępność
+ cena
+ dołączona oliwka

- raczej nie posiada

Cena : ok 8 zł
Ocena : 10/10
Czy kupię ponownie : Na pewno ! :)

MOGĘ ŚMIAŁO POLECIĆ :)

A wy miałyście doczynienia z tego typu depilacją ?  Jesteście zadowolone ? 

XoXo 


SM:* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz