czwartek, 17 lipca 2014

Czas pobiegać !

Cześć Ludziki !

Do założenia nowego bloga pchnęło mnie kilka moich postanowień, stwierdziłam że jeśli będę się nimi dzieliła z Wami to jeszcze bardziej będzie mnie motywowało do dalszych postępów. 

Od dawna planowałam się zabrać za jakieś ćwiczenia i trening. Ale nie taki raz na jakiś czas, tylko porządny, systematyczny. Plan treningowy mam jako tako opracowany, podziele się nim z Wami jak już do końca do udoskonalę. Ale nie o tym dziś...

 I tak oto dziś przyszedł dzień kiedy zaczęłam biegać... Hmmm biegać to może za dużo powiedziane :P Był to trucht, marszobieg. No ale wiadomo nie od razu Rzym zbudowano więc się nie zniechęcam, bo jak wiadomo z każdym następnym razem będzie lepiej.

Kolejną sprawą która mnie zmotywowała do biegania (czy jakiegokolwiek innego wysiłku fizycznego niż klikanie myszką :P) jest aplikacja Endomondo na smartfony. To proste ! Wystarczy włączyć GPS ! A aplikacja resztę robi sama, wystarczy biec :)

Ja aktualnie biorę udział w rywalizacji POMOC MIERZONA KILOMETRAMI :)
Pomagasz - biegając (jest kilka opcji do wyboru) ! 

A oto mój pierwszy wynik :


XoXo

SM ;)

1 komentarz:

  1. Hej super post zapraszam na bloga :)
    http://dressupas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń