poniedziałek, 28 lipca 2014

Miesiąc w zdjęciach #1 Lipiec

Hej Ludziki !

Dziś przychodzę do Was z postem ostatnio dość popularnym na blogach. Zazwyczaj dziewczyny robią tydzień w zdjęciach, ale ponieważ ja nie robię dużej ilości zdjęć, to postanowiłam robić taki post raz w miesiącu. Nie przedłużając - Zapraszam :)

Lipiec rozpoczęłam piwem na ul. Piotrkowskiej z moją najlepszą przyjaciółką Renatą :)

Po piwie czekał mnie długi powrót do domu :)

Mój piesek nauczył się siadać na parapecie :P

Grill z Najlepszymi na pożegnanie mieszkania :(

A tak odpoczywają moi Panowie :)

Smażing z Renatą na Stawach Jana :)

A na takie cudeńka trafiłyśmy w Galerii Łódziej - Musiały być nasze !

Jest w końcu BRĄZ !

Rozbiórka zawalonej kamiennicy na ul. Zielonej.

Praca w restauracji - Piwnica Smaków - Narutowicza 59 :)

I ogródek też jest ! :)


Zapraszamy Serdecznie :)



Tak jak widzicie nie ma tych zdjęć tak dużo :) Więc na taki post zapraszam za miesiąc :)


XoXo

SM ;)

1 komentarz: