czwartek, 24 lipca 2014

Recenzja. - Zmywacz do Paznokci


Hej Ludziki :)

Znów przychodzę do Was z recenzją, tym razem jednak będzie o paznokciach.

Achtel, Simple Beauty, Zmywacz do paznokci w żelu.


  Na ten zmywacz natknęłam się całkowicie przypadkowo. Po prostu skończył mi się mój ulubiony i poprosiłam mamę, że skoro i tak się wybiera do sklepu to żeby coś kupiła. Kiedy go przyniosła, początkowo byłam zachwycona, że nowość, że takiego jeszcze nie miałam itd. Do czasu kiedy nie przeczytałam jego składu w którym znalazł się Aceton ;( I tak stał i stał, aż w końcu postanowiłam dać mu szansę. I wiecie co ? Jestem w stanie wybaczyć mu ten Aceton w składzie:)  Zmywacz zawiera prowitaminę B5 oraz witaminy A, B6, E, F ,H.

+ Jest bardzo wydajny
+ Szybko usuwa lakier
+ Jest niedrogi
+ Ma przyjemny zapach
+ Nie wysusza skórek, ani paznokci
+ Forma żelu jest bardzo wygodna

- Posiada Aceton

Cena: ok 5 zł
Pojemność : 150 ml
Ocena: 9/10
Czy kupię ponownie : Na pewno ! :)

 Miałyście z nim styczność ? Co o nim sądzicie ?


XoXo

SM ;)

1 komentarz: