czwartek, 17 lipca 2014

Początki są trudne ;)

Cześć Ludziki !

W pierwszym poście wypada się przedstawić i powiedzieć kto ja jestem :)

Więc tak :

Mam na imię Patrycja, mam 21 lat. Niektórzy z Wam mogą mnie kojarzyć z bloga Patka Wariatka. Blog ten był jedynie "urodowy" i cały czas czegoś tam mi brakowało. Pisałam rzadko, aż w końcu wcale. Minęło dużo czasu i mogłam go reanimować ale doszłam do wniosku, że u mnie dużo się zmieniło, jestem nową osobą! Dlatego, blog też musi być nowy!

Mam mnóstwo pomysłów na posty i oczywiście postaram się to robić systematycznie.

Czego możecie się spodziewać ?  Hmmm... Tego to chyba dokładnie nawet ja nie wiem :P

Zrobiłam pewnien "szkic", jak bym chciała żeby to wyglądało. 

Więc tak :

Będzie pięć głównych "kategorii" o których będę pisać, co się znajdzie w poszczególnych kategoriach to wyjdzie w praniu. Mam pewne założenia, ale pewnie w międzyczasie przyjdzie coś nowego do głowy.

1. Uroda 
     - Tu możecie spodziewać się recenzji, hauli, bubli i ulubieńców oraz porady.

2. Podróże/ Czas wolny
     - Znajdziecie tu miejsca godne uwagi, fotorelacje z wyjazdów i relacji z tego jak spędzam czas.

3. Sport
    - Plany treningowe, efekty, zdjęcia.

4. Kuchnia
    - Tu może wpisy nie będą częste bo nie jest to moja ulubiona dziedzina, ale jak już mnie najdzie to potrafię pół dnia w kuchni spędzić :) Znajdziecie tu szybkie przepisy, zdjęcia potraw i polecane restauracje.

5. LifeStyle
   - Tu znajdą się wszystkie inne rzeczy których nie można podpisać pod żadną z powyższych kategorii. Np. TAGi o mnie- żebyście mogli mnie lepiej poznać.



Mam nadzieję że będzie Wam się dobrze czytało mojego bloga. Zapraszam !

XoXo

SM ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz